13 Ağustos 2009

Şok Şok Şok!!!

Kişisel olacak dedim ama aklıma konular takıldıkça yazmadan duramıyorum galiba. Bugün Naomi Klein'ın Shock Doctrine kitabı ile ilgili bir yazı okudum Düğümküme'de. Ben de bir kaç ay önce okudum kitabı, son derece etkileyici.

Ama en başta çok ikna edici gelen bazı şeyler, sonradan soru işaretleri ile dolu olabiliyor kafamda. Bir de kitapta Türkiye'den hiç bahsedilmemiş ama kitaptaki konuların birebir yaşandığı bir ülke Türkiye. Bu iki sebepten, kitabı tekrar okuyup bu sefer yanında bir defter ile düşüncelerimi yazmaya karar verdim. Henüz yapamadım, uyuşuğum ama yapıcam, azimliyim. Bu aralar koşuya bile çıkamıyorum, en yakın zamanda işin stresini üstümden atıp hayata daha sıkı tutunmalıyım, note to self.

Ve kitabın tanıtım videosu ile bu blogdaki video sefasını da başlatmış olalım. Bana apron getirin, deve kesicem.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails