17 Kasım 2009

Kanka Baskısı

Özellikle şu yasaklar geldiğinden beri sigara içmek daha bi "out" sanki. Eskiden sigara içenler daha havalı, daha asi, daha seksiydi ya, şimdi tam tersi gibi geliyor bana. O kadar çabuk alıştım yasaklara, bir yemekte masada veya kapalı bir yerde tüttürenler direkt dikkatimi çekiyor, negatif anlamda. Zaten çevremdeki en tiryaki içiciler bıraktı, ileride o peer pressure da kalkarsa yeni, körpe nesillerde de sigara içen pek kalmaz heralde.

Zaten kiminle konuşsam, "şuna yazmak için", "arkadaşlar içiyodu diye", "abi asi gibiydik o zamanlar" diyor sigaraya başlama nedeni olarak. Hiç bir zaman sigara içmedim, eksikliğini de hissetmedim. Ama 26'ımda peer pressure'dan dolayı başka bir kötü alışkanlık ediniyorum: PES.

Bebe çağında bilgisayara erişimi olan ilk jenerasyonun mensubu olaraktan, her zaman araba yarışlarını çok sevmişimdir. Ama Türkiye gerçeği, herkes de futbol oynu oynar. Kimse araba yarışı oynamaz, benimle oynama hatasını yapan 1-2 kişi de 2 yarış sonra cayar. Neyse işte, yıllardır arkadaşlarla toplanır, testesteron yüklü gecelerde PES turnuvası yaparız. Yazarınız RD, bu turnuvalara fasulye kontenjanından eklenir, her ne kadar kendini geliştirse de bir üst kademeye geçemezdi.

Şimdi PES 2010 çıktı, daha yeni. Ben de çıkar çıkmaz aldım, hırs yaptım "a.k bu sefer yapacam" diye. Galiba da yapıyorum yavaş yavaş, hızla adapte olup yıllarca tokat yediğim adamları tokatlamaya başladım. Tam bir video oyunu Rocky'si oldum! Acı yok Italian Stallion!
Ama baymıyor da değilim. Hem PES'ten hem de bilgisayar oyunlarından bayıyorum biraz açıkçası, üstümde peer pressure olmasa hiç oynamam hatta. Al sana nurtopu gibi bir itiraf. Ama bir itirafım daha var. Mart 2010'da Gran Turismo 5 çıkacak. Bak onu şimdiden deli bir hevesle bekliyorum. O sıralar blog yazamayabilirim aklınızda bulunsun.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails