03 Aralık 2009

Anti-Ad ve Homemade Mischief

Sonunda kıçımı kaldırmamı siz okurcanlarımla paylaşıyorum. Ne kadardır aklımdaki proje fikrimi bu akşam başlatmış bulunuyorum.

Fikir: Bir anti-ad kampanyası. Yani reklam fotoğrafları ama tam olarak official bir reklam değiller aslında. Biliyorum daha önce yapılmış bir fikir, yani bu genre var, ben de kendimce eklentiler yapayım dedim.

Fikirleri yumak gibi biriktirdikten sonra, bu akşam birincisini çektim. Çok yakında sizinle de paylaşacağım zaten. Fikirlerinizi bekliyorum. Prop'larını ve mekanını bu akşam ayarladığım diğer anti-ad'ler de yakında gelecek. Bunları da Homemade Mischief tag'i altında bulacaksınız.

Üstümden üşengeçliğimi atmanın ve ortaya fena olmayan bir şey çıkarmanın mutluluğu içindeyim (aslında işten geldiğimden beri duş aldım, yemek yedim, FlashForward'ın yeni bölümünü izledim, projenin fotoğraflarını çektim, ofiste bir şey unuttum diye ofise gideyim dedim ama sonra yüzmeye gidip yarım saat yüzdüm öyle ofise gittim, eve geldim çektiklerimin photoshop'unu yaptım ve hala uykum yok).

Hallelujah!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails