10 Aralık 2009

Scrambled Me

Piercing sevmem ama güzel dövmeyi, iki elim kanda da olsa takdir ederim. Ama bir dövmem yok. Hayatım boyunca sıkılmayacağım bir motif bulamadım daha, yoksa aslında yaptırmak da istiyorum.

Ama dün herifin tekinin kolunda Mondrian'ın "Composition II in Red, Blue and Yellow"unu gördüm (bknz yukarıdaki). Dövme için baya alternatif bir fikir aslında, ciddi hoşuma gitti. Ben de sırtıma Bosch'un "Triptych"ini mi yaptırsam diyorum (bknz aşağıdaki, üstüne basıp şekilleri inceleyin teker teker). Ama ciddi zaman, para, acı gerektiriyor. Sonunda da bombok bir şey çıkabilir ortaya. Ama Bosch'un, bambaşka bir paralelden geri dönemediğine inanıyorum ciddi anlamda. Böyle bir tablo, olmaz olsun.

Bu arada itiraf ediyorum, Mondrian'ın tablosunu biliyordum ama adını unutmuştum. Google'a "square art red yellow" yazdım, çıktı. Hayatı nasıl kolaylaştıracaklarını biliyorlar valla, biz de fırsattan istifa daha az hatırlayıp daha salaklaşma lüksümüzü kullanıyoruz.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails