26 Eylül 2009

Dünyayı Blog'umla Kurtarıcam...


...desem de inanmayın, külliyen yalan. Ama buradan birilerine sesleniyorsak, bari bişilerin umrumuzda olduğu bilsin.


Blogactionday diye bir olay var, sağda da zımbırtısını görüyorsunuz. Her sene annemin doğumgününde (15 Ekim), önceden belirlenmiş bir konu hakkında, kaydolan blogcuların yazı yazmasını istiyorlar. Geçen seneki konu, yamulmuyorsam poverty idi. Bu sene climate change. Ben kendim şahsen yazmayı düşünüyorum. Niye? Tamamen vicdanımı rahatlatmak amaçlı. Yazmasam bi bok olmayacak zaten, yazsam da olmayacak. Bari ben yazayım da ahiret gününde "ama ama ama ben blogumda yazı yazmıştım bu konuda" diyebileyim. Budur, dahasını aramayın.


Eğer umrunuzdaysa veya elde rahatlatmanız gereken fazladan vicdanınız varsa siz de yazın, sizi de adam sansınlar.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails