06 Ekim 2009

Deliye Her Gün Doğumgünü

Pitchfork'ta bir haber gördüm ki sormayın. Gavin Friday (hiç tanımam etmem açıkçası, o da benim ayıbım) doğumgününü kutlamış. Carnegie Hall'da. Arkadaşlarıyla. U2'dan kankaları, Courtney Love, Scarlett Johansson, Lou Reed filan; arkadaş dediysem öyle. (RED) yararına bir gece olaraktan.

Benim de doğumgünüm geliyor yavaştan ama heralde evde kutlarım. Kendi arkadaşlarımla. Bizim ev için fundraiser gibi olur, gelen içki getirir, içilmeyen bize kalır. (EV) yararına. Ama söz, bir gün meşhur olursam bu blogu takip edenleri sahneye çıkarıcam. O yüzden kendinize bir şarkı seçin şimdiden. Ben Ocean Color Scene'den 100 Mile High City'i söylicem.

Not: Aslında videoyu koyacaktım resim yerine ama olmadı, resme tamah etmek durumunda kaldım. Onu da Gavin Friday ile harcamayı aklımdan geçirmedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails